Car Rental Kuala Lumpur Airport Sewa Kereta Murah Kuala Lumpur

Car Rental Kuala Lumpur Airport Sewa Kereta Murah Kuala Lumpur

Konten [Tampil]

Car Rental Kuala Lumpur Airport Sewa Kereta Murah Kuala Lumpur

Car Rental Kuala Lumpur Airport cukup dikenali sebagai KL oleh penduduk tempatan, Kuala Lumpur adalah ibu kota Malaysia yang dinamik, dan pusat perniagaan, budaya, membeli-belah, dan pelancongan. Dari awal kecil sebagai pusat perlombongan, bandar ini dengan cepat berkembang menjadi metropolis seperti sekarang. Tempah kereta sewa di Lapangan Terbang Kuala Lumpur dan mulakan perjalanan anda hari ini.

 

Berusahalah ke Pusat Bandar Lama (Chinatown) untuk berendam dalam budaya, atau pergi ke pinggir bandar Bangsar dan Midvalley untuk makan, membeli-belah, dan kehidupan malam yang mempesona. Melarikan diri dari bulan-bulan musim sejuk atau menjauhkan diri dari semua itu, mulakan pengembaraan Malaysia di Kuala Lumpur. Sewa kereta di KL dan nikmati semua ini dan lebih mengikut kadar anda sendiri.

 

Letakkan kereta sewa Kuala Lumpur anda dan saksikan bangunan pencakar langit futuristik di bandar.

 

Pesan sewa kereta murah Kuala Lumpur dengan Sewaan Lapangan Terbang

Mencari kereta sewa murah yang dimiliki Kuala Lumpur? Gunakan Sewaan Lapangan Terbang untuk mencari dan membandingkan pelbagai jenis kereta sewa.

 

Cukup masukkan beberapa butiran perjalanan asas, dan biarkan mesin pencari kami yang kuat melakukan yang lain. Lihat senarai pilihan yang luas dari pelbagai syarikat penyewaan kereta, dan sempitkan hasil anda dengan menggunakan penapis pilihan yang berguna. Susun mengikut gaya kereta, transmisi, dan saiz kumpulan untuk melihat kenderaan terbaik untuk perjalanan anda. Dengan harga terendah yang pertama, anda boleh yakin bahawa anda mendapat tawaran sewa mobil terbaik untuk pengembaraan Kuala Lumpur anda.

 

Nikmati pengesahan dalam talian segera, tanpa bayaran tempahan, dan perkhidmatan pelanggan 24/7 semasa anda membuat tempahan dengan Sewaan Lapangan Terbang.

 

Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) adalah pintu masuk utama ke Malaysia, dengan penerbangan bersambung ke banyak lokasi domestik termasuk Kota Kinabalu, Ipoh (Lapangan Terbang Sultan Azlan), Bintulu, dan Senai. Lapangan terbang ini menyediakan perkhidmatan kereta api ekspres untuk memindahkan penumpang antara 2 terminal.

 

 Anda akan disambut dengan banyak aktiviti ketika anda mendarat, dengan pelbagai kedai roti dan medan selera yang hebat, panggung wayang, gimnasium dan pilihan kedai-kedai mewah. Manfaatkan WiFi percuma, dan apabila anda sudah bersedia untuk mengambil kenderaan anda, kios kereta sewa Kuala Lumpur terletak di ruang ketibaan di lapangan terbang.

 

Apa sahaja jenis percutian yang anda cari, sewaan kereta di Kuala Lumpur akan membolehkan anda mencarinya

 

Menyewa kereta memandu di Kuala Lumpur

Sama ada anda tinggal di Kuala Lumpur untuk perjalanan jauh atau hanya beberapa hari, pengalaman memandu di sini boleh jadi berbeza. Tidak seperti lokasi popular yang lain, mudah dikelilingi bandar ini. Namun, pastikan anda mengikuti peraturan jalan raya semasa memandu kereta sewa anda di KL.

 

Memandu ke bandar dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur terletak 50km ke selatan bandar, dengan perjalanan ke CBD mengambil masa 40 minit. Pergi ke E6 dan terus ke AH2. Ambil jalan keluar ke Lebuhraya Kuala Lumpur, dan ikuti rambu ke pusat bandar.

 

Sekiranya anda lebih suka mengambil kereta sewa anda dari bandar, Lapangan Terbang Kuala Lumpur menawarkan bas, ulang-alik, keretapi dan teksi dari kedua-dua terminal.

 

Destinasi lain untuk dikunjungi dengan kereta sewa Kuala Lumpur anda

Setelah anda menikmati semua pemandangan dengan penyewaan kereta di Kuala Lumpur, inilah masanya untuk melihat lebih banyak lagi Malaysia di destinasi popular lain. Anda boleh memilih pemanduan selama 2 jam ke Kuantan dan mengalami pantai dan air terjunnya yang diremehkan. Anda juga boleh melakukan perjalanan darat ke Senai dengan menyewa kereta di lapangan terbang anda dan melihat pasar malamnya atau pergi ke Kuala Terengganu dengan penyewaan kereta untuk mengetahui pantai timur laut di Laut China Selatan.

 

Petua untuk memandu kereta sewa di Kuala Lumpur

Penting untuk membiasakan diri dengan peraturan jalan raya sebelum berada di belakang roda kereta sewa. Perhatikan petua berguna ini untuk memandu kereta sewa di Kuala Lumpur:

 

  1. Di Malaysia, pemandu kenderaan memandu di sebelah kiri. Oleh itu, pastikan anda berhati-hati ketika memandu kereta untuk disewa di Kuala Lumpur.
  2. Beri laluan kepada kenderaan yang menghampiri dari kanan di mana-mana lokasi di Kuala Lumpur.
  3. Kelajuan diukur dalam kilometer, dan had laju berkisar antara 50-70km / jam di kawasan bandar, dan hingga 110km / j di lebuh raya. Ramai orang berkeliling Kuala Lumpur dengan menaiki motosikal; awas mereka menjalinkan lalu lintas.
  4. Lalu lintas boleh sesak, terutamanya pada waktu puncak. Bersedia untuk ini sebelum menuju ke kereta sewa anda ke mana-mana lokasi di Kuala Lumpur. Penduduk KL cenderung melaju melalui lampu ambar.

 

Tempat meletak kereta sewa anda di Kuala Lumpur

Lapangan Terbang Kuala Lumpur menawarkan tempat letak kenderaan jangka pendek dan jangka panjang di luar bangunan terminal utama. Kadar jangka pendek bermula pada RM4.00 sejam, dan meningkat setiap jam sehingga mencapai maksimum RM46.00 setiap hari. Tempat letak kenderaan jangka panjang disediakan sekurang-kurangnya 4 hari, dan berharga RM144.00.

 

Di bandar Kuala Lumpur, yang terbaik adalah meletak kenderaan di tempat letak kereta tertutup, kerana tempat letak kereta di jalan raya, jika ada, boleh berbahaya kerana lalu lintas di bandar. Sebilangan besar pusat membeli-belah dan tarikan akan mempunyai tempat letak kenderaan, dan berkisar antara RM3 - RM10 setiap jalan masuk.

 

Peta Terminal Lapangan Terbang la Lumpur

Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur adalah salah satu lapangan terbang utama di Asia Tenggara dan lapangan terbang antarabangsa utama Malaysia. Kompleks Terminal Penumpang dibina dengan penekanan untuk membiarkan cahaya semula jadi memasuki bangunan.

 

Hasilnya adalah hamparan kaca yang besar di seluruh bangunan, dan atap yang spektakuler memiliki jalan keluar untuk cahaya semula jadi. PTC terdiri daripada tiga bangunan - Bangunan Terminal Utama, Bangunan Satelit dan Dermaga Perhubungan.